W3Schools
blogger

Анотація сайту: "Інтерактивні тести з інформатики для 9-10 класів"

INFOMATRIX

Проект ставить своєю метою популяризацію інтерактивних тестів з інформатики для україномовних та англомовних користувачів Інтернет.

Комп'ютерний проект учениці Кам’янського еколого-економічного ліцею Кам’янської районної ради Черкаської області Ходоровської Віолетти Валеріївни: Використання технологій HTML, CSS, JavaScript для створення електронного навчального посібника «Інтерактивні тести з інформатики для 9 класу» (науковий керівник Чумаченко Олег Анатолійович)

Сайт створено за матеріалами підручників з інформатики для 9-10 класів: «Інформатика. 9-10 клас» (автори Т.І.Лисенко, Й.Я.Ривкінд, Л.А.Чернікова, В.В.Шакотько) видавництва «Ґенеза», «Інформатика. 9 клас» (автори І.О.Завадський, І.В.Стеценко, О.М.Левченко) видавництва «ВНУ», «Інформатика. 9 клас» (автори В.В.Володін, І.Л.Володіна) видавництва «Гімназія», «Інформатика. 9 клас» (автори Н.В.Морзе, В.П.Вебер, О.Г.Кузьминська) видавництва «Школяр» і книги Артемія Ломова "HTML, CSS, скріпти: практика створення сайтів". Розроблені за методикою Ломова скріпти стали основою кодів для тестів, що розміщені на цьому сайті і відповідають програмі 9 класу. Програма розрахована на вивчення інформатики в обсязі 1 година на тиждень.

В перспективі планується робота над системою тестів для 11 класу за навчальною програмою для старшої профільної 11-річної школи: ІНФОРМАТИКА, НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА, ДЛЯ 10-11 КЛАСІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

НАГОРОДИ САЙТУ: призер Всеукраїнського чемпіонату з інформаційних технологій "Екософт 2011" (Київ, 03.02.2011) в категорії «навчальні програми», бронзова медаль Міжнародного конкурсу комп'ютерних проектів "INFOMATRIX 2011" (Бухарест, 05-09.05.2011) в категорії "програмування", переможець ІІІ етапу конкурсу Малої академії наук України в секції Internet-технології та Web дизайн (Київ, квітень 2012).

Методики і технології

02.04.2011 | A.Ломов

Розроблені за методикою відомого спеціаліста в сфері Web-технологій Артемія Ломова скріпти стали основою кодів для інтерактивних тестів, що розміщені на створеному сайті. Враховано також особливості методики сертифікаційного тесту курсу із цифрових технологій від Microsoft.
В проекті використано сучасні веб-технології клієнтської сторони: мови розмітки HTML 4.01 і XHTML 1.x у поєднанні з каскадними листами стилів CSS2, а також мова сценаріїв JavaScript.
В кожному тесті 12 запитань. Перші шість передбачають по одному варіанту відповіді з кількох запропонованих – для реалізації вибору використані перемикачі з «радіокнопками».
Сьоме-девяте запитання мають на увазі множинний вибір, тому тут використано «прапорці».
Десяте-дванадцяте запитання припускають введення правильної відповіді в текстове поле форми.
Розроблений інтерактивний тест не позбавлений об’єктивних недоліків. Так, наприклад щоб доповнити його новими питаннями, або модифікувати існуючі, потрібно бути не просто користувачем, а мати деякі уявлення про HTML, CSS, JavaScript.
Зрозуміло, що організувати збереження інформації в запитаннях і правильних відповідях можна за допомогою масиву, використати для даних окремий від основного скрипту файл тощо… Можна також розробити екзаменаційний режим (з урахуванням часу). Коротше кажучи – немає межі досконалості.
Але суть не цьому. Якщо в результаті тестування користувач не тільки осягне ази HTML, CSS, JavaScript, але й навчиться формулювати вимоги, ставити завдання, бачити переваги і недоліки розв'язків, думати системно - значить ми працювали не даремно!

HTML, CSS, JavaScript

Висновки

12.04.2011 | INFOMATRIX 2011

В комп'ютерному проекті (категорія програмування):
  • за допомогою мови сценаріїв JavaScript і динамічного HTML спроектовано, розроблено і розмішено в Інтернет сайт «Інтерактиві тести для самоперевірки знань»;
  • при тестуванні браузерами Internet Explorer, Google Chrome та FireFox відмінностей в роботі сайту практично не було;
  • Web-сайт надасть доступ до необхідної інформації україномовним та англомовним користувачам;
  • сайт «Інтерактивні тести» буде корисним як для працівників освітньої галузі так і для учнів ліцеїв, гімназій і шкіл.